Rekrutacja: Specjalista/specjalistka ds. komunikacji i mediów społecznościowych

Grupa Zagranica poszukuje osoby do współpracy na stanowisku specjalisty/specjalistki ds. komunikacji i mediów społecznościowych (ang. Content editor and social media expert). 

Osoba na ww. stanowisku będzie współodpowiedzialny/a za opracowanie i wdrożenie planu komunikacji dla projektu finansowanego przez Unię Europejską, koncentrującego się na edukacji globalnej: GET – It’s Global Education Time. From School curricula to youth actions for Sustainable Development”, który ma na celu promowanie innowacyjnych praktyk nauczania i wspieranie współpracy między nauczycielami i nauczycielkami w całej Europie (opis projektu).

Szczegółowy zakres obowiązków oraz wymagane kwalifikacje zostały opisane w załączonym pliku (jęz. angielski) >>>.

Okres współpracy: 12 miesięcy (począwszy od października 2024 r.) w wymiarze 32 godzin miesięcznie. 

Wynagrodzenie: 2500 PLN/miesięcznie (brutto).

Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie CV z krótką informacją opisową o dotychczasowym doświadczeniu zawodowym w obszarze komunikacji i obsługi mediów społecznościowych w terminie do 26 września br. drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@zagranica.org.pl zaznaczając w temacie e-maila: Rekrutacja GZ/01/24. Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Warunkiem koniecznym udziału w rekrutacji jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego. 

W zgłoszeniu prosimy o umieszczenie klauzuli: „Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Grupę Zagranica moich danych osobowych w celach związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacyjnego. Zostałam/łem poinformowana/y, że administratorem danych osobowych jest Grupa Zagranica z siedzibą w Warszawie, adres ul. Sapieżyńska 10a, 00-215 Warszawa. Oświadczam, iż jestem świadoma/y prawa do wglądu do swoich danych, prawa poprawiania danych oraz prawa do żądania usunięcia danych, a dane zostały podane dobrowolnie.”

Ewentualne pytania prosimy zadawać na podany wyżej adres e-mailowy.

powrót na stronę główną